• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hjultomten... en fråga till dig...


Vilken bank har du? Du skrev att det tog 2 dagar att få in pengarna på kortet när du hade lämnat tillbaka klockan på Ur o Penn... vilken bank har du och kom pengarna in på eftermiddagen eller? Jag lämnade tillbaka en klocka i onsdags men inga pengar har kommit in på mitt konto ... skulle sitta fint om de kunde komma in nu innan helgen...

Tacksam för svar...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Återbet från Ur o Penn


Jag köpte en klocka på Ur o Penn med Seqr och lämnade tillbaka den i onsdags för återköp på mitt bankkort men jag har inte fått tillbaka några pengar ännu på mitt konto.. Jag har Nordea... Är det någon annan här som gjort likadant? Hur länge dröjde det innan ni fick in pengarna på kontot från Ur och Penn? Vilken bank har ni i så fall?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
En fråga till 1508

Jag har installerat min app torsdag. Måntag fick jag mitt brev för aktivera min app. Idag har jag köpt en klockan för 1495 kr hos Ur och penn. Imorgon kl 10:00 lämna jag klockan tillbaka och får 1495 kr i handen :) !! Och nu fråga jag : Vad ska inte funka ?? !!

Fick du pengarna tillbaka kontant eller fick du tillbaka på bankkortet när du lämnade tillbaka klockan? Om du fick tillbaka på kortet... hur många dagar tog det innan pengarna fanns där? vilken bank har du i så fall?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det många här som fått 10.000 kr. i kredit beviljad?? Dvs begärt utökad kredit.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Var får man ut kontanter?
jag handla påen butik , men det gick ej ta ut kontanter
 

hej345

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
26 Februari 2013
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
jag handlade på ur och penn för 4998 fick in det 3 dagar efter på kortet.

någon som handlat på willys och som fått pengar i handen??????
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp